Translate

środa, 17 grudnia 2014

Bolt Action: Blitzkrieg


Kolejny etap budowy armii do Bolt Action zakończony. Od jakiegoś czasu zbieram jednostki do kampanii 1939 roku, ot taki patriotyzm. Polską armię prawie ukończyłem. W pudełkach czeka praktycznie komplet polskich oddziałów. .

Oprócz nieodzownej piechoty, jednostki wzmocnienia: ckm, moździerz, karabin ppanc. Nie zabrakło także artylerii no i oczywiście sztabu. Dziś dołączyły wozy bojowe. Mam nadzieję, że będą istotnym elementem walki z wermachtem. 

Na koniec zostawiłem sobie ulubioną formację - ułanów. Taka wisienka na torcie. W mojej armii nie może ich zabraknąć. Na razie czekają na swoją kolej.
W zasadzie to brakuje mi tylko jakiś ciągników do dział. Mam w głowie pewien pomysł, a nawet dwa, ale realizację hamuje brak czasu.
Po ułanach uzupełnię Wermacht i ... do boju.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz